Warunki współpracy, w tym wynagrodzenie Kancelarii ustalane są indywidualnie z każdym Klientem przed przystąpieniem do realizacji usługi prawnej. Zgodnie z art. 29 pkt. 2 Kodeksu Etyki Radcy Prawnego wysokość wynagrodzenia jest ustalana z uwzględnieniem, w szczególności, koniecznego nakładu pracy, miejsca świadczenia usługi, stopnia trudności i złożoności sprawy oraz wymaganej specjalistycznej wiedzy.
Co do zasady Kancelaria stosuje:
- wynagrodzenie za udzielenie porady prawnej, obejmujące czas niezbędny do przeanalizowania przedstawionego wstępnie stanu faktycznego oraz ewentualnych niezbędnych dokumentów, a także czas spotkania z Klientem, mającego na celu przedstawienie oceny prawnej zaistniałej sytuacji, wyjaśnienie wątpliwości Klienta związanych z przedstawionym przez niego problemem prawnym oraz zaproponowanie dalszych kroków prawnych, o ile takowe okażą się niezbędne
- wynagrodzenie za czas przeznaczony na realizację zlecenia, czyli rozliczenie pracy przy pomocy stawki godzinowej
- wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc kompleksowej obsługi prawnej, przy uwzględnieniu ustalonej z Klientem liczby godzin i zakresu obsługi
- wynagrodzenie ryczałtowe w postaci kwoty ustalonej z góry za wykonanie określonego zlecenia
- wynagrodzenie za zastępstwo procesowe - w przypadku reprezentowania Klienta przed sądem – ustalane przy uwzględnieniu stawek minimalnych wynikających z rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2002 r. w sprawie opłat za czynności radców prawnych oraz z zastosowaniem success fee.